svar på leserkommentar – trening

Hehhehe… jo. Det er egentlig det spørsmålet jeg har prøvd å unngått, og hadde håpet dere hadde glemt det med trening på bloggen min. 21. februar var den magiske datoen jeg startet å trene, men det varte et par uker før det ble noen ukers ferie. Det ble vinterferie, og deretter påskeferie. Det var egentlig en dårlig start, MEN i forrige uke bestemte jeg for å starte igjen. Slutt på pizza, hamburger, sjokolade og all den dritten. OK, pizza kommer jeg aldri til å slutte med, men alt det andre skal bort! Utenom sjokoladepålegget mitt, hehhe. UANSETT. Nå blir det fullt kjør frem til sommeren siden jeg skal på ferie i 6 uker! 

Det var det med før og etterbilder… Det må være det mest kleine jeg har publisert på denne bloggen. Det er ikke akkurat noen forskjell siden jeg har tatt meg så lang ferie fra treningen. Meen, siden dere ønsker det:

21. februar

Nå:

Hahha. Leo titter alltid så rart på meg når jeg knipser bilder av meg selv. Skjønner han godt..

11 kommentarer
    1. …: Jeg trener ikke vekk fett, det er ikke det som er målet. Når det kommer til det ytre så vil jeg bare ha muskler. Men grunnen til at jeg har begynt å trene er også for helsen sin skyld. Jeg kan ikke si jeg har vært i toppform, heheh 🙂

    2. Du er så pen!! Jeg søkte på pannelugger fordi jeg skal klippe meg, så fant jeg et bilde jeg synest var veldig fint, og det var det av deg når du akkurat hadde fått side pannelugg. Jeg skal klippe meg sånn. 🙂 men poenget er at da jeg skulle skrive det ut gikk jeg inn på “nettstedet for dette bildet” bare for å se, og da fant jeg denne bloggen. Leser på den hver dag. Den er utrolig pen, akkurat som deg. Men hvor mange lesere har du???

    3. takk for at du svarte på kommentaren min hehe 🙂
      håper på at vi får se før og etterbilde til sommeren!

    4. Svanhild: Tusen takk, det var bare utrolig koselig sagt av deg! Statistikken min ligger på 600-1000 lesere daglig. Jeg er virkelig takknemlig for hver og en av dere som leser bloggen min ^^. Alle leserne mine er dessverre ikke synlig på blogg.no’s liste siden det kun er Norske lesere som teller. Håper du får den panneluggen du vil ha, og takk for de fine komplimentene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg