kattunger

Tanta mi kjenner en dame som bor på en gård, og hun har så mange katter! Hun har også nettopp fått over ti kattunger! I dag tok jeg med Leo og gikk opp til gården hennes for å ta en kikk. Som dere vet elsker jeg dyr. De er det beste selskapet etter min mening. Jeg vil også at Leo skal ha en liten lekekamerat. Jeg har iallefall ikke råd til å kjøpe en ny Yorkshire Terrier, men hvorfor ikke en kattunge?

Ut på tur!

Vi gikk, og gikk, og gikk, men bakken er jo endeløs..

Noen fall her og der…

Endeløs bakke…

Men vi kom til tops og frem til gården.

Når jeg kom inn døra ble jeg møtt av veldig mange… katter! Hehe.

Herregud så nydelig! Alle kullene de har fått har det kun blitt svarte og hvite katter, men denne lille tassen skilte seg ut! Dessverre var den tinget bort.

Søte små!

Leo var så snill mot de alle, men de største kattene var illsint på han. 

Denne lille tassen ble min! Den har jeg tinget, men den er ikke leveringsklar enda. Jeg får han i midten av mai. Av alle så er det han som er den mest kosete. Han skal bli bært overalt på armen, han skal alltid bli kost med, og han skal alltid ligge på fanget, og ikke minst han elsker å leke! Akkurat som Leo. Dette blir perfekt og jeg gleder meg til å få han i hus! ♥

Turen ned orket vi ikke den store omveien, så vi gikk snarveien ned jordet. Jeg hadde Leo på armen og tryna så mange ganger. Ikke nok med det, så sklei jeg i gjørme og datt på ryggen. Haha, joda. Skål for at jeg er hjemme levende!

10 kommentarer

Siste innlegg