lunch

Hallo! I dag fikk jeg besøke av søte Stephanie! Det er venninna mi fra Lalm, og vi jobbet sammen i sommer. Det var godt å se henne i dag! Hun har så mye latter i seg! Virkelig en helt herlig jente.

Hadi, Stephanie og jeg var skrubbsultne (eller jeg var det). Vi dro til Kina resturangen og spiste lunch 🙂

Hadi. 

Jeg har også fått jobbtilbud der! Sjefen der var så søt og snill, men jeg må nok tenke på det litt.

Hadi jobber der, og har visst tipset dem om meg. Haha. Da får jeg gratis mat!!

Uten paprika, løk og all den dritten. Nam!

Meg: Hadi? Syns du jeg spiser mye til å være jente?
Hadi: Det er sjeldent at folk spiser opp all maten (iallefall jenter), men du sluker i deg hele + dessert. Ingen kommentar.
Meg og Steph: Hahhaha 

Jeg og Stephanie ble helt mindfucked av Hadi og hans matematiske talenter. Når man tenker på et tall og man plusser, deler, trekker fra blablablaa så klarer han å finne ut hvilket tall det er. Han forklarte ”hemmeligheten” sin, men det hjelper ikke stort når vi begger stryker i matte. En ape skjønner det bedre enn oss, haha.

Gratis kjærlighet på pinne. Føler meg som et lite barn igjen!

Hadde det kjempe koselig! ♥

7 kommentarer
    1. Kjempe fin blogg du har , stå på videre ! Så kommer du ganske langt, det kan jeg låve deg ! men trur du at du kan kommentere det siste innlegget mitt og si hva du syntes om de bildene ? Takk 🙂

    2. Selv har jeg jobbet i en kinesisk restaurant, og dette var noe av det verste jeg har kommet borti! Nå vet ikke jeg hvordan det er andre steder, men tipper at det ikke er så stor forskjell. Jeg begynte å jobbe da jeg var 17, og fikk 80 kr i timen. Fylte 18 etter halvt år, men sjefen hadde ingen planer om å øke timelønna mi! Dessuten var det utrolig dårlig arbeidsmiljø. Alle som jobbet der var kinesere og kom fra samme familie. Mora var eieren, datteren serverte osv. Jeg var den eneste som kom “utenfra” og ble behandlet skikkelig dritt som om alle dem var mine sjefer (selv om de jobbet på lik linje som meg). Jeg måtte også servere alkohol noen ganger selv om jeg var under 18, noe som var ulovlig. Maten de serverte var greit nok, men det var utrolig uhygienisk! De samler gamle saus og ris, plukker opp maten fra gulvet og serverte til gjesten etc. Jobben i seg selv var også veldig slitsomt, siden sjefen nektet å ansette flere. Så jeg tror du skal tenke litt på det før du evt. takker ja til denne jobben altså, så du ikke angrer senere som jeg gjorde!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg