frisørbesøk

Det var virkelig på tide å bli kvitt den 3m lange etterveksten min. Nå er det gjort! Det var heller ikke billig, 780 kr kun for etterveksten! Fikk jo helt sjokk. Jeg var veldig skeptisk når jeg gikk inn i salongen. For nøyaktig ett år siden skulle jeg stripe etterveksten min i frisørsalongen som befinner seg i bygda jeg bor i. Det ble totalt misslykket. Det så virkelig ut som jeg gikk med en blond hatt på hodet (den kommentaren kom fra en gutt!!). Malin ble kalt inn til en krisesituasjon, og hun måtte farge det mørkt. Les mitt hårdrama-innlegg HER.

Denne gangen ordnet jeg etterveksten i samme salong som jeg stripet meg i. Det gikk kjempe bra! Takk Gud for at det ikke ble misslykket. For de gangene det har blitt misslykket har jeg hatt nok av, og det har kostet meg flere tusen. 

Hårtrollet

Jeg var så heldig og fikk en snill og søt frisørdame. Det syns jeg har mye å si. Jeg hater når det er sure kjerringer som tukler med håret mitt…

Hahha

Fikk besøk av Hadi! Plutselig gikk 1½ time kjempe fort!

Elsker når de masserer hodebunnen! 

Resultat

Det ser liiitt flekkete ut, men det er fordi jeg sprayet det med hårspray.

Alltid etter hvert frisørbesøk går jeg å lukter på håret mitt fordi det lukter så godt. Heheh!

9 kommentarer

Siste innlegg