bak kamera

Det er ikke alltid lett å være rosablogger, i alle fall ikke om vinteren. De fleste av dere liker best å lese om klær og outfits. Som bloggere vil vi selvfølgelig gi dere det. Av og til blir det noen fall på glattisen og litt blod. Hahah, det er kanskje ikke så rart når man bruker 14 cm høye hæler. 

Her har dere meg forrige uke. I veska hadde jeg glassflasker og pcn i andre hånda. Det var helt glattis og jeg hadde på meg Jeffrey Campbell skoene som er livsfarlige å bruke om vinteren fordi de ikke har ”merker” under platåen. Ble noen blåmerker på rumpa og blodet rann fra hånda, hehe, men på høyre bildet var det ikke så ille. På bildet til venstre skulle jeg akkurat til å reise meg. Det er så glatt at jeg kan stå på skøyter (ja, jeg har prøvd det, heheh). Legg merke til at det ligger er rive nederst i bildet til venstre. Det er den som ”tar bildene av meg”. Nå kan dere lure!

Så har vi Malin da, som (nesten) er like ille som meg. På bildet har hun på seg 14-15 cm høye hæler og skled på en klump på bakken. Hhaha, bildet topper alt!

Ellers bruker jeg egentlig tid på bildene mine. Prøver å gjøre det så kreativt som mulig. Klatrer gjerne opp på stiger, trær, gjerder eller steiner for å få et bra bilde! 🙂

Man må nesten regne med blod, svette og tårer som blogger. Hahah XDXD

11 kommentarer

Siste innlegg