perfekt vintervær

Været har vært helt perfekt til jeg begynte å skrive dette innlegget. Temperaturen, humøret og solen har vært på topp. Det har ikke vært noe å klage på. I ferien har vi besøk av ”Lillehammerfamilien”. Tidligere i dag var jeg på ski med det lille søte søskenbarnet mitt, Rosita ♥ 

Bestemor alltid glad for å se Leo!

Jeg og Leo ute på tur.

Vi har vært på posten og sendt premiene til vinnerne av konkurransen jeg hadde forrige uke.

Rosita og Veronica.

På tur til å ake! 

Vi har hatt det gøy med Twister, kortspill og i kveld skal vi spille Monopol!

Mamma har sminket meg!

Rosita har fått en ny hamster. Det var så trist å se henne gråte når hennes forrige hamster døde, men den ble tre år! Nå har hun fått seg en ny, Oliver.

Selvom jeg har fått min egen hund, så må jeg ikke glemme Sjøna. Vi har også vært på tur i finværet 

11 kommentarer

Siste innlegg