vinn en valgfri navlepiercing!

Konkurransen er i samarbeid med Superkul.no

Superkul.no har mote og mer på nett! De har blant annet alt fra sko og klær til kostymer, solbriller, linser (sirkellinser også!), sminke, extensions, klokker, spill, interiør osv, osv. Jeg har tidligere hatt et par bestillinger fra Superkul og leveringstiden er utrolig rask! Vanligvis har jeg fått pakken min dagen etter. Den vanlige leveringstiden er på 2-3 dager etter bestiling. Jeg er også veldig fornøyd med kundeservicen de har. Når jeg tidligere har sendt dem mail, får jeg vanligvis svar samme dag mailen er sendt!   

I samarbeid med Superkul.no kan dere vinne en av piercingene dere ser nedenfor som jeg har mottat fra dem. Det eneste DU trenger å gjøre er:

♥ Legge igjen navn og e-postadresse i kommentarfeltet slik at jeg kan ta kontakt.
♥ Skrive om du vil ha piercing 1,2 eller 3. (Du kan kun velge en!) 

Konkurransen avsluttes om akkurat en uke. Jeg trekker de tre vinnerne helt tilfeldig. PS: Det er en fordel om dere liker facebook siden min HER. 

(Av hygieniske grunner har jeg selvfølgelig valgt og ikke åpne emballasjen.)


Du kan se flere av navlepiercingene Superkul.no har HER.

48 kommentarer

Siste innlegg