konfirmantfestival 2013

Hallo! I dag var jeg på konfirmantfestival på Otta. Jeg var der i fjor også, og da hadde jeg det så gøy! Dere kan lese innlegget HER. Det var noe jeg savnet denne gang. Det var Hege og smilet hennes! Hege er (var) tidligere leirleder. Dere husker henne kanskje som dronningen (les HER). Jørund dukket heller ikke opp, noe jeg syns var trist/ dumt. Men, men! Opplegget for oss ledere var litt rotete og vi ble veldig lite informert. Endte til slutt med at vi satt på en soffa og ikke ante hva vi skulle gjøre. Men, det skal ikke være slik at vi skal ha alt inn med en teskje. Hehe. Ikke missforstå! Jeg har hatt det kjempe koselig. Godt å se igjen både ledere, prester og konfirmanter!              

I år var det ikke t-skjorter som symboliserte at vi var leder. Vi var mer kreative i fjor med å tegne/ skrive på t-skjorter. I år var det et rosa/ lilla band. Temaet er som vanlig ”Sett spor”.

Presten, JP er som vanlig på plass med kameraet sitt!  

Eirin og Ragnhild.

Plutselig snakket vi om dinosaurer, planter og årstall. Haha.

Noen flyktninger var og snakket om hjemlandet sitt og krig.

Burger var på menyen!

Sulten Simen spiser burger han egentlig ikke likte!

Sivert og meg.

Hahaha.

Mens konfirmantene så film, tok vi og ryddet.

Ble bundet fast, hehe.

Sånn gikk det. Jeg fikk massevis av dressing i håret. Man kunne lukte meg på 5 km avstand…

Malin lærte meg how-to-do-a-duckface. Haha, noe så stygt. Hadde jeg begynt å posert slik hadde det ikke forundret meg om halvparten av leserne mine hadde sluttet å lese bloggen min.

Fikk brus/ kuli fordi jeg var med å ryddet (eller så på at jobben ble gjort…).

Olav

Simen sier HEEI!

Folk kastet søppel på meg…haha.

Alt i alt har jeg hatt en passe fin dag, men jeg har savnet valpen min i HELE dag. På slutten av completoriumet kom jeg på ideen om at vi skulle ta å synge leirsangen forran konfirmantene. Det gjorde vi!  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg