liten endring på kvelden

Hei! I kveld skulle jeg egentlig ha det festlig gøy med noen klassevenniner, men slik ble det da ikke. Onkelen min, Bjørn spurte så pent om jeg ville komme på besøk til han i Ås. Selvfølgelig er ikke det noe jeg sier nei til! Da hoppet jeg på neste buss til Oslo som var veldig spontant, og tok tog videre. Etter 5 timer, er jeg nå endelig fremme! Noen lesere kom bort og hilste på meg på stasjonen, koselig!

Et bilde fra forrige gang jeg tok tog. Er så gøy å møte folk man ser sjeldent! På bildet ser dere Simen  

Sunt og godt! Mhmm  

Jeg hentet en pakke tidligere i dag. Nye Jeffrey Campbells som jeg er forelsket i! Gleder meg til å vise dere når jeg kommer hjem  

Akkurat nå koser jeg meg med druer, gulrøtter og sukkererter mens jeg blogger! Supert!

Har virkelig aldri reist med så MYE penger! Tenk om jeg hadde blitt ranet! Alt mitt, og over 13 000 kr borte i morgen..

Det er i morgen det skjer dere! Eller teknisk sett i dag. Jeg og onkelen min, Bjørn drar tidlig til Fredrikstad for å hente valpen min! Tenk at jeg har kjøpt valp! Jeg gleder meg så mye!!!!!! Jeg tenker å kalle han Leo. Da må vi selvfølgelig innom dyrebutikken å skjemme han bort med masse dilldall. Jeg og onkelen min skal også stoppe et sted for å spise og drikke kaffe. Liker egentlig ikke kaffe, men noen ganger må man late som. Hahha. Vi blogges! 

6 kommentarer

Siste innlegg