planene mine for helgen

Fredag rekker jeg ikke mer enn å komme hjem fra skolen, spise, pimpe meg opp og selvfølgelig knipse bilder til bloggen. Hehe. Jeg skal til en venninne av meg og feste der med helt sikkert koselige folk. Gleder meg mye til det! 


Lørdag drar jeg tidligst mulig til….. FREDRIKSTAD! Da må jeg stå opp halv 6 på en lørdag! Det er over 6 timer å kjøre, men kanskje jeg tar tog. I dag kjøpte jeg nemlig en valp! Det var egentlig veldig spontant. Jeg og stefaren min begynte å titte på det i går, og vi ble begge enige om at vi burde skaffe oss en valp. Jeg står for betalingen, og det ble yorkshire terrier! Kan virkelig ikke vente! JEG GLEDER MEG! 



Søndag stiller jeg opp som leder på en konfirmantfestival. Prestene vil at jeg skal vise en film som jeg filmet på leiren i sommer, men vet ærlig talt ikke om jeg tørr å vise den. Haha! Vi får se. Gleder meg til å se igjen mange leirledere og selvfølgelig konfirmanter. Dette blir gøy! Bilder fra i fjor:

12 kommentarer

Siste innlegg