fredagskveld med en gammel venn

Hei! I går var jeg hos doktoren for tredje gang med denne allergiske reaksjonen min. De klarer aldri å finne ut hva jeg er allergisk mot, og derfor får jeg et utslett som heter elveblest. Blablabla. Etter skolen fikk jeg besøk av Sivert! Det var kjempe koselig å se han igjen. Jeg har ikke sett han på flere måneder, og det var virkelig på tide. Dere som har fulgt bloggen min i noen måneder/ år vet at vi er leirledere sammen! Neste uke stiller vi selvfølgelig opp som ledere på konfirmantfestivalen. Satser på det blir like gøy som i fjor! Les om fjorårets konfirmantfestival HER

Fikk ikke ta bilde av han fordi han hadde bad hair day. Haha 

Vi spilte Buzz og jeg KNUSTE han. Selvfølgelig har jeg pugget spørsmålene og spilt med meg selv, så jeg er klar når jeg får besøk. Haha!

Sivert blir like fascinert hver gang han ser marsvina mine. Spesielt over lyden de lager når de koser seg. 

Det er like gøy hver gang han kaller det for ”motorlyd”. Hahah.

Vi så filmer, også spilte vi bombemannen. Knuste han der og! HAHAH 

Søte Rosita kom på besøk og ble med oss og så film. Husker dere at øynene mine ble opphovnet? Vel, nå var det leppene mine sin tur. Det skal ikke være lett. Plutselig når jeg gikk forbi et speil var leppene mine helt opphovnet og jeg har ingen anelse på hvorfor. 

Sivert dro hjem ved 23-tiden, og jeg tok raskt på meg kosedressen og sette meg ned med en tekopp på skype. Det ble ikke lenge før jeg gikk ut døren og besøkte en annen kamerat. Vi spilte Gitar Hero og Buzz til 5-6 tiden på morgen. Haha. Gitar Hero er noe jeg virkelig IKKE er flink til!

JA, slik så leppene mine ut. Opphovnet lepper = gratis restylan.

11 kommentarer

Siste innlegg