shopping på en søndag

Lørdag var jeg og Anh på shopping som jeg har skrevet tidligere. Søndag (i går) tok vi oss jammen en tur til! Vi visste ikke helt hva vi skulle gjøre der, men det ble enda mere shopping og latter. Tenkte jeg skulle kjøpe treningstøy, men det ble lavt prioritert. Haha.

Anh’s outfit! Den vinrøde dressjakken er fra NewYorker

Tommel opp!

Hehhehe, se hvem jeg møtte da. Vi holdte hender og greier.

Noen sjalue beliebers?

Målet med denne shoppingen var å kjøpe treningskler, men det var så sykt mye annet fint som var på salg! Hehe, men fikk kjøpt litt. Jeg skulle også egentlig kjøpe en Kari Traa singlett til en venninne av meg, men jeg fant ikke et eneste merke av Kari Traa. Syns det var veldig rart, men sportsbutikkene der var så gigantiske at jeg skal være glad for at jeg fant frem til noe.

Jeg prøvde også å finne den-perfekte-shorts, men det var ikke lett. Enten var den for lang, eller for kort. Jeg vil helst ikke ha den så kort at man kan se rumpa mi. Det syns jeg bare er ubehagelig. Men den kan heller ikke være så lang at den går nesten til knærne! En shorts ble dessverre ikke med meg hjem, men jeg klarer meg fint med treningstights!

Nordens største matbutikk har åpnet på Nordby. Gjett om jeg og Anh skulle dit!

Så mye å velge mellom!

Caro: Anh, vi må gå å se på ost!
Anh: Hahhaha, ost? Seriøst?
30 min senere. Caro: HVOR ER OSTEN?! 

Det var så stort at vi fant aldri det vi skulle finne. Vi lette etter knekkebrød i 20 min, haha.

Vi var på nordens største matbutikk, og det vi kjøpte var knekkebrød! Haha.

Ser dere et bord med fullt av knekkebrødsmuler, så var det ikke meg og Anh…

Lyxshake! ♥♥♥

Noen tok visst kameraet mitt ♥

12 kommentarer

Siste innlegg