min lørdag

Hei! Det har blitt litt dårlig oppdatering av bloggen fordi jeg har vært så opptatt. Derfor har jeg ikke rukket å rørt pc’n. Hehe. I går kveld kom jeg frem til Sarpsborg. Da rakk jeg egentlig bare å slenge fra meg kofferten hos pappa og møte Anh på busstoppet. Jeg klarte å missforstå hun i telefonen, så jeg var der i 20 min og holdt på å fryse ihjel! Det var en søt gammel dame som holdt meg med selskap, så det var bare koselig! Jeg og Anh dro på Peppes og koset oss med godt der. Alltid når vi møter hverandre må vi gå ut å spise og oppdatere om hverandres liv, girl talk 

I går natt overnattet jeg hos Anh. I dag dro vi til…. Sverige!

Jeg må virkelig ha smertestillende mot alt dette salget!

Selvfølgelig kjøper vi slush. Standard!

♥♥

Berlinermunk er bare himmelsk godt!! Skal si vi hamstret inn 

På veien hjem skjedde det en ulykke, og det ble veldig stor kø..

Ikke noe problem med tidsfordrivet. Jeg, pappa og Anh hadde allsang og sangkonkurranser. Holdt på å dø av latter av quizkonkurranser vi hadde. Elsker å kjøre buss/ bil med Anh. Det er så gøy 

Vi har også vært hos bestemoren min og spilt kort, bondesjakk osv med henne. Som vanlig lager hun utrolig god mat til oss 

Ble litt shopping på meg ja!

Anh har kjøpt seg noe lignende sko som JC skoene mine (svarte). Utrolig kule! 

Vi har også sett en disneyfilm. Dessverre var vi begge så utslitte av vi sovnet av,

I morgen skal vi ta en ny tur til Sverige. Vet egentlig ikke hva vi skal gjøre der. Kjøpe frukt? Haha. Ellers må jeg prøve å komme meg til Superkul. Jeg vet det er søndag og stengt, men Anh kjenner de som eier Superkul. Da må jeg få kjøpt meg nye sirkellinser 

11 kommentarer

Siste innlegg