fra og med i dag: bedre liv

Denne datoen, 21.januar.2013 klokka 15:30 skal jeg huske lenge! Det er altså første gangen i hele mitt liv jeg har trent ordentlig. I dag har jeg altså satt min fot på et treningssenter for aller første gang. Etter min opplevelse så var det akkurat som å være på en annen planet. Så mye nytt jeg ikke visste hva var, og mye å utforske. Vennene mine på skolen holdt på å le seg ihjel når jeg sa jeg skulle begynne å trene. Blant annet fordi jeg har sagt det i tre år + jeg er jo kjent som ”Caro, slasken”. 

Jeg har lenge maset på Malin om å bli med meg å trene, men hun er jo like lat som meg. Det var venninna mi, Ida som fikk rumpa mi i gir. Vi trenet over to timer i dag. All creds til henne! Etter skolen dro jeg og Ida til det lille senteret vårt fordi jeg trengte litt nytt treningstøy. Utrolig dårlig utvalgt det såkalte ”kjøpesenteret” vårt har. Ikke minst dyrt. Blir nok en harrytur til Sverige i helgen, om så jeg ikke tar det neste helg! Hørte av Anh at det var opp til 70% på treningstøy på Nordby. Woho! 

500 kr for en måned. Tenk at jeg faktisk betaler for å trene. Før pleide det å være omvendt.

 21.januar.2013 klokka 15:30 startet jeg ikke bare med trening. Men nytt og bedre liv når det kommer til kosthold!

Tenkte å gjøre det samme som Ida har gjort på bloggen sin. Legge ut bilde hver måned, så jeg har noe å sammenligne med. Akkurat nå er jeg ikke mye å skryte av siden jeg startet i dag. Haha. Men bare vent, bare vent sier jeg! Målet mitt er og få markert mage til sommeren. Det skal jeg klare, motivasjon på topp (så snart jeg har fått fresh treningstøy). WOHO

Arkivbilde fra i sommer da Torgeir skulle ta meg med på joggetur. Dessverre kom vi ikke så langt siden jeg ikke klarte å løpe så langt. Haha.

Det neste blir å skaffe seg noe fresht tøy som passer til skoene mine! 

Ikke tro at bloggen min kommer til å handle om trening. For guds skyld ikke. Jeg kommer til å oppdatere dere en gang i måneden om hvordan det går. Ikke noe mer 🙂

Nå skal jeg se film. Vi blogges! 

8 kommentarer

Siste innlegg