justin bieber hettegenser

Innlegget er i samarbeid med justinbiebernorway.com

Hallo! Før jul skrev jeg om julegavetips for beliebers. Viss dere ikke har sett innlegget, så kan dere lese det HER. Nå har jeg endelig skaffet meg en genser fra justinbiebernorway.com selv. Den er så god, myk og er i god kvalitet! Jeg ville ha den i en oversize størrelse, så jeg valgte genseren i XL. Akkurat perfekt! Nå kommer jeg til å se ekstra fresh ut på ekstra konserten hans i april, haha! Jeg har Emereald VIP Package billett om noen skulle lure 

Du kan også følge justinbiebernorway.com på Facebook HER. De har en konkurranse gående hvor du kan vinne to billetter til konserten hans 18.april og personlig møte med danseren hans.

Du kan finne genseren min HER til 499,-

Jeg fikk også en t-skjorte jeg ikke hadde forventet! Den finner du HER til 299,-

Når det kommer til størrelser i t-skjorter vil jeg bare si de er nokså små. Størrelsen jeg har på t-skjorten over er i Large. Large pleier å bli oversize til meg, men akkurat denne t-skjorten passer perfekt. Bare et lite tips om noen skal bestille fra justinbiebernorway.com 

13 kommentarer

Siste innlegg