maling av juletrepynt

Hallo. Når jeg var hos Aebykier i dag var hun i full gang med å pynte juletre. Hun var så stolt, i tillegg til at hun gjorde at selv måtte hun skryte litt ekstra. Haha! Hun var flink da. For noen timer siden tok vi den lille sparken hennes og sparket ned til barneskolen for å sjekke om det var is der. Vi hadde kjempe lyst til å stå på skøyter, men det ble en liten nedtur når det ikke var noen is å se. Vi fant heller en ball og sparket fotball i bingen. Det var så gøy! Jeg lo så hardt at jeg fikk helt vondt i magen til slutt. Viss jeg bare hadde filmet alle fallene til Aebykier og lagt det ut på youtube, er jeg sikker på at jeg hadde tjent millioner. Hahha. 

Hun blir så irritert når jeg er så treig til å ta bilder. Hehe, det er litt gøy!

Meg og Sjøna  

Vi hadde et lite juleverksted i sta hvor vi malte nisser. Altså juletrepynt. Det var kjempe koselig, og som vanlig hørte vi på masse bra, tradisjonell julemusikk. TENK AT I MORGEN ER DET JUL FOLKENS  

Full konsentrasjon!

Min første nisse:

Min andre nisse:

Aebykier likte ikke at det bare var det Norske flagget som var pynten, så hun klipte det sund og hengte på det Filippinske flagget ôg.

Til slutt, et par bilder til av meg og Sjøna  

9 kommentarer

Siste innlegg