gullkua 2012 – bilder

Hallo! Nå får dere se bilder som jeg har tatt på Gullkua 2012. Dette var egentlig nokså gøy å være med på når man hadde noe å gjøre. Viss du ikke vet hva Gullkua er, så kan du ta en titt i forrige innlegg HER.

Simen.

Meg og vakre Åshild!  

Tim var så SØT i dag. Han hadde på seg rosa skjorte, og sløyfe. Elsker når gutter går sånn, de blir så søte!  

Maria, bloggen hennes HER

På bildet til venstre ser dere Cecilie. På bildet til høyre ser dere Åshild, Ingrid, Maria og meg.

Klassekameratene mine! Anne, Håkon, Helene og Janne  

Jeg kan bare ikke tro at det stygge nærbildet av meg ble vist på den gigantiske kinoskjermen. 

Skoene til Malin

NRK var og filmet oss. Noen av dere så kanskje noen klipp på tv i sta?

Slik var filmplakaten vår. Navnet på filmen vår var: ”The Revenge”. Plakaten er det Malin som har laget.

Søte Ingrid. Det er hun som ofte tar bilder av meg til bloggen  

Gjøran gikk også med sløyfe  

Det to nederste bildene er tatt under prisutdelingene.

Prisutdelingene var nokså nervepirrende fordi jeg hater tanken på og kanskje måtte gå opp på scena.

11 kommentarer

Siste innlegg