red carpet

Hallo! I dag har hele mediaklassen vært på Lillehammer kino på filmpremiere i finstasen. Forige uke har vi jobbet i grupper med å lage en film som vi da har vist på Lillehammer kino i dag. Vi (Vinstra VGS) konkurrerte mot Gausdal og Gjøvik. Da så vi altså de 30 filmene alle gruppene hadde laget, men hver film hadde makslengde på 3 min. Det foregår også slik at det er priser for beste lyd, (mannlige og kvinnelige) skuespiller, foto, filmplakat osv, osv. Den beste prisen heter logisk nok ”beste film”. Den gikk da til Gausdal, men jeg hadde håpet på at kompisen min, Tim og gruppen hans skulle vinne. Men, men slik er det! Gruppen min vant ikke noen priser, men vi ble nominert til beste filmplakat. Ikke værst bare det  

Kjolen er Aebykier sin og er fra BikBok

Meg og Mhea

(Ingrid har tatt bildene)

13 kommentarer

Siste innlegg