første juleball på vgs

Fredag var jeg på juleball. Mitt første juleball på vgs, og det siste? Jeg kan på en måte si at juleballet vårt er delt inn i to deler. Den første delen er middag, og den andre er fest. Jeg var kun på middagen og under den har vi kåringer, eks ”årets……”. Det som er greia med disse kåringene er at noen kan være veldig stygge og ekle. Det var et år der foreldrene truet med å saksøke juleballkomiten for noen av disse prisene. Det foregår slik at de sier navnet ditt og viser bilde av deg på storskjerm, og da må du gå på scena og ta imot prisen. Jeg var livredd for å få en pris. Jeg satt og skalv gjennom hele middagen, og når de begynte å rope opp kåringene begynte jeg å hakke tenner! Jeg skalv så mye at folk måtte nesten tro jeg hadde et epilepsianfall.  

Selvom jeg vår så nervøs for disse prisene at jeg rett og slett glemte å hygge meg, så var det veldig god mat. Det var alt du kunne tenke deg av julemat. Noe jeg elsker med julen er maten! Takk Gud for at jeg ikke ble kåret til noe.

Meg og Malin. Jeg gikk for den svarte kjolen. Malin har forresten farget håret tilbake til brunt og fått extensions!

Etter middagen dro vi hjem til venninna vår, Ida. Vi koset oss resten av kvelden der med kjæresten hennes, og noen kamerater av han. Ei jente som het Hanne var også med oss.

Blide Ida fant frem vinflasken. Først var det bare oss, men så kom det kjempe mange folk.

Ida må ha verdens søteste katt, Josefine.

Kjæreste til Ida, Torgeir i midten og kameratene hans. 

Måtte låne klær av Ida siden jeg ikke gadd å gå i kjole. Ida har så fine klær. Missunelig!

Følte meg nokså høy når jeg stod ved siden av Malin. 

10 kommentarer

Siste innlegg