malin og caro – outfit

På ungdomsskolen tok jeg og Malin masse outfit-bilder sammen, og det skal vi starte med igjen! Vennina vår Ingrid har tatt bildene. Hun er så snill som vil bli med oss ut i kulden for å ta bilder av oss. Hehe, hun holdt på å fryse av seg fingrene stakkar! Kjolen min er fra BikBok og blusen til Malin er fra Cubus. Buksa hennes er fra Lindex. 

Av en eller annen merkelig grunn har Malin begynt å lage duckface. Jeg må ærlig si jeg ikke er stor fan av denne så kalte duckface-trenden. Når jeg så Malin posere med duckface truet jeg henne med å redigere leppene hennes mindre. Haha. Det resulterte til at jeg fikk fine bilder av henne til slutt. Malin er så utrolig pen på bilder bare hun smiler!

Malin har bestilt seg falske Jeffrey Campbells på Monella. Det er sjeldent at jeg og Malin er enige, men vi er enige om ên ting. Ikke bestill disse skoene! For det første er hælen av plastikk og laget av veldig dårlig kvalitet. Hun har brukt skoene et par ganger og den tingen nederst på hælen har falt av. Malin sier også at de ikke er så veldig behagelige å gå i, det er stor forskjell fra ekte Jeffreys og disse. I tillegg syns jeg de ser mye mer ”klumpete” ut av en eller annen grunn. På grunn av denne dårlige kvaliteten skal hun sende tilbake skoene.

16 kommentarer

Siste innlegg