den store jakten på extensions

Hallo! I dag skulle jeg egentlig til Dokka på familiefeiring. Vi var først innom Lillehammer fordi jeg måtte ha et par ting til kameraet og skulle se etter extensions (igjen…). Telefonen min ble strømtom og mamma klarte ikke å kontakte meg, så det endte opp med at de bare forlatet meg på Lillehammer. Hva jeg skulle gjøre på Lillehammer i flere timer alene hadde jeg ingen anelse om. Jeg gikk først og tittet litt rundt i kjøpesenteret. Det var den store jakten på extensions som jeg ikke helt har fått avsluttet enda. Jeg kjøpte hår fra Luxushair for 1300 kr som ikke kommer til å bli brukt av meg, og som jeg ikke kan returnere. I dag var det bare å starte jakten på nytt, IGJEN. De hadde ikke håret jeg ville ha på Strandtorget, så jeg gikk opp til gågaten. Jeg klarte til og med å gå feil vei og rote meg bort! Haha.  

Fikk veldig julestemning av julemusikken og dekorasjonen!

Jeg var ikke helt forver alone! Jeg møtte Tante R som ble med meg til mange frisørsalonger. Kan dere tro at jeg var inne i rundt 20 frisørsalonger?! Tante R skulle dessverre på jobb, så jeg fikk bare møtt henne 1-2 timer. 

Vi gikk inn på Peppes bare for å varme oss, men det ble visst pizza og kake ôg. Akkurat når jeg fikk pizzaen min måtte hun dra på jobb. Der satt jeg helt alene i hjørnet med tent lys. Det så ut som jeg var på date med meg selv. Må si Peppes har litt dårlig service. Jeg fikk maten min 110 kr billigere fordi de var så treige!  

Jeg gikk veldig mye ute, så trynet mitt så slik ut som på bildet under. Helt stiv av kulden. Brr. Jeg har som sagt nesten gått alene i hele dag, men jeg har møtt mange koselig folk. Når jeg skulle gå ned til kjøpesenteret ble jeg stoppet av en mann som lurte på om jeg hadde ekte Jeffrey Campbells. Jeg må ærlig si jeg er veldig imøtekommende når folk kommer bort til meg, så vi startet en LANG samtale om stil, sminke, klær, blogg og sko. Super koselig fyr, så snill som han var viste han meg veien siden jeg igjen klarte å rote meg bort. Haha. 
Jeg møtte også en fyr fra USA som var musiker. Jeg syns det er kjempe gøy å snakke engelsk med folk jeg ikke kjenner. Vi snakket om musikk, instrumenter og talent. Jeg lærte veldig mye. Stakkars han har stått ute i hele dag og spilt musikk i kulden! 
Det var også en som kom bort til meg, og sa jeg gikk veldig pent. Han hadde stått og observert hvordan jeg gikk i så høye hæler. Han sa jeg hadde så lange bein og visste hvordan jeg skulle gå. Haha, da måtte jeg virkelig le, men koselig sagt var det! Da ble det startet en veldig lang samtale med han. 
Når jeg skulle gå helt opp til stasjonen (igjen), møtte jeg en annen en som lurte på om det gikk bra med meg. Da hadde jeg gått i Jeffrey Campbell 6 timer i strekk, så beina mine skrek høyt! Han tok følge med meg helt til stasjonen, og han var virkelig trivelig og pratsom! 
Når jeg hadde kommer til stasjonen begynte jeg å snakke med en dame som fortalte om opplevelsene hun hadde første gang på ski. Jeg fortalte henne om første gang jeg gikk på ski, og der satt vi og lo sammen. Hehe. Har følt meg litt sånn ”Forrest Gump” som forteller historier til andre folk i dag. 

Når jeg satt og snakket med han musikern på stasjonen hører jeg plutselig at noen roper navnet mitt. Der så jeg Karen! Da satt jeg og snakket med hun og vennene hennes i noen timer før jeg dro hjem.

Jeg fikk møte Helene og Ole. Virkelig søtt par, og veldig koselige begge to!


Dere lurer kanskje på om jeg fant extensions. Svaret er, JA. Nå som jeg har svidd av nesten 2000 kr på det, så har jeg gitt meg selv shoppingforbud. 

10 kommentarer
    1. Jeg anbefaler deg Sara’s hairextension! 🙂 Jeg kjøpte mitt i 2008 opprinnelig platina blond. Etter halv år/1år farget jeg det mørkblond. Senere til mørkbrun. Og når det er opprinnelig blond så falmer jo fargen av og må farges, så jeg har farget, strittet og fønet det. Jeg har håret den dag i dag, litt flisete, men ellers er kvaliteten kjempe bra. Håret holder. Så jeg er kjempe fornøyd! Med tanken på all farginga og alt opp gjennom årene så er håret fremdeles fint. Er nøye med å pleie det så det hjelper jo på.
      Er du ute etter hår med bra kvalitet som holder lenge, så sverger jeg til saras. Jeg bestilte nylig hår fra luxus hair, vet ikke helt hva jeg synes om det enda siden jeg fremdeles bruker sara håret 🙂

    2. åå, skulle ønske jeg var så veldig imøtekommende! Det kommer man så langt med. Er desverre veldig sjenert

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg