julegavetips for beliebers

Innlegget er i samarbeid med Justin-bieber-norway.myshopify.com/

Det er ikke så lenge til Justin Bieber har konsert i Oslo, og det er i alle fall ikke lenge til jul! Da vil jeg komme med et julegavetips for dere som skal kjøpe julegave til en belieber! Justin-bieber-norway.myshopify.com er en side med mange kule Justin Bieber plagg. Med et plagg fra denne nettsiden kan du også se ekstra fresh ut på konserten hans i april. Det skal jeg! Jeg venter på at en blå ”I love Justin Bieber hoodie” skal komme i postkassen. Jeg skal selvfølgelig legge ut bilder og skrive om hvordan kvaliteten er når jeg får den.

Det er også mange som bestiller slike plagg på Ebay. Det er selvfølgelig veldig smart, men jeg vil ikke anbefale og bestille noe dyrt på Ebay. Store deler av dette kan være svindel. 

Flere av plaggene kan du se på Justin-bieber-norway.myshopify.com/ 

11 kommentarer

Siste innlegg