på tide med en ny hårfarge

Hallo! I over et halvt år har jeg vært missfornøyd med håret mitt. Jeg syns det er for mørkt, og syns selv det ikke kler meg. Nå dere, nå. NÅ skal jeg prøve å endre på det. Jeg har bestilt meg extensions og skal bleke og farge håret mitt i den fargen. Viss det blir misslykket denne gang kommer jeg til å bli så sur og gjøre det samme Britney Spears gjorde i 2007. Barbere av meg håret. Jeg tar ikke risken på å gjøre det selv. Derfor har jeg allerede bestilt time hos frisøren. Onsdag 15:30 skjer det! Krysser fingrene denne gang  

Jeg bestilte fra Luxushair i fargen #6 Nøttebrun. Syns overhode ikke denne fargen ligner på nøttebrun ELLER fargen på modellen. 

50 cm, 180 gram.

Jeg sette sammen noen bilder av meg selv fra 2010 og fram til 2012. Håret mitt har forandret seg opp igjennom tidene. Jeg tror fargen på extensionet er ganske likt slik det så ut i januar 2012. 

(Jeg har ikke extensions på noen av bildene utenom bildet nederst i venstre hjørne som var i januar 2011)

19 kommentarer

Siste innlegg