et sunnere alternativ på en fredagskveld

Hallo! God fredagskveld! I dag har Noor vært hos meg. Det er en stund siden hun har vært på bloggen min, men hun har selv skaffet seg blogg! Hvor kult er ikke det. Jeg har maset på henne siden 9.klasse om å lage en blogg. Jeg skal linke den når hun har fått ting på plass. Hun kommer til å blogge mest om trening, mote og hverdag kan jeg tenke meg. 

I kveld valgte vi et sunnere alternativ. Vi kjøpe grønnsaker, frukt og dipp. Det var digg. Vi så også film. Bi begynte på Silent Hill, men den var så kjedelig, så vi fant oss en komedie, Love and other disasters. Vi var til og med så spreke at vi tok oss en joggetur. Vi har funnet ut at vi må ha flere slike sunne kvelder som dette 

(Veldig dårlig  redigert, hehe, men det får gå for denne gang)

Søte, nusselig Noor. Det er så lenge siden jeg har snakket med henne ordentlig, så vi hadde mye jentesnakk og ta igjen.

Vi har det så koselig at vi måtte tenne lys 

15 kommentarer

Siste innlegg