romantisk

Hallo, og lenge siden sist! De siste dagene har jeg funnet noe som har erstattet bloggen, haha. Jeg skriver om det senere. I dag tok jeg bussen til Oslo rett etter skolen, også videre til Sarpsborg. Jeg hadde tenkt til å skrive innlegg på bussen, men plutselig var det en fiskemann som sette seg ved siden av meg. Han var utrolig pratsom, og det samme er jeg, så vi snakket om alt og ingenting hele veien til Oslo. Fisk blant annet, haha.

Jeg kom frem til Sarpsborg i 23-24 tiden og da ringte Anh og ville ha meg med ut på resturang å spise. Vi spiste på Marron i byen og Anh spanderte både pizza og oreokake på meg. Hun er den søteste og den beste 

På Marron var det så utrolig romantisk. Haha. Lys, roser og romantisk dekorasjon i vintage stil.

Viss jeg noen gang kommer til å få meg kjæreste (som ikke kommer til å skje), så skal jeg ta han med hit 

Anh, åååh som jeg har savnet henne 

Sliten etter en 6 timer lang busstur. Jeg har sett kjempe mange filmer!

Pizza med kylling, ost og mais. Anh er den eneste som har lik ”pizzasmak” som meg 

”Some people want it to happen, some people wish it would happen, others make it happen.”

Oreois! 

Når vi kom hjem til henne, eller mitt andre hjem, lå det bursdagsgave til meg på senga 

Vi jenter får aldri nok av undertøy! Jeg fikk også vinrødt skjerf som jeg har ønsket meg lenge! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg