ledersamling på kirketeigen 2012

Hallo! Tenkte å vise dere noen bilder fra ledersamlingen jeg var på fra fredag til lørdag. Vi u-ledere har det alltid morsomt! 

Bror og søster. Er de ikke like?

Snacks til filmen 

Vi så filmen Social Network. Filmen om Facebook. Dere fb-nørds (som meg) burde se den!

Liten og stor.

Stor og liten. Karoline og Sivert er så søte! 

Her har vi Completorium.

Søte presten vår. Jeg har et kjempe koselig bilde med han som dere kan se HER. 

Under completorium synger vi noen sanger som vi gjorde på leiren. Hver gang jeg og Karoline synger ”Du omgir meg” begynner vi nesten og tåre fordi vi har så mange gode minner fra i sommer. Grunnen til at vi holder hender på bildet er fordi i teksten står det ”…..og du held meg fast i di hand.”  

Det er så koselig å tenne lys. Det gjør vi hele tiden som jeg har skrevet før.

Her skrev vi ned ting vi hadde inni oss ned på en lapp. Det kunne være noe personlig, eller noe som var tungt. Vi skulle selvfølgelig ikke vise det til noen. Det ble kastet/ brent opp etterpå.

Så skulle vi legge oss, men noen av oss var ikke trøtte i det hele tatt. Jeg var en av dem. Vi satt i en slags ”stue” og snakket en stund, men tror vi ble litt høylytte siden en prest kom å sa vi måtte legge oss. Jeg ble kjent med en ny leder som heter Simen som dere ser på bildet under. Utrolig koselig fyr! Jeg satt oppe hele natten med Simen og Sivert. Først gikk jeg og Simen og utforsket hele Kirketeigen mens Sivert var en annen plass, haha. Vi la merke til at det er speil overalt der. 

Når vi hadde kommet til utforskning i kjelleren var det helt mørkt. Helt svart. Vi gikk ned trappen og skulle gå inn til en stue som var i kjelleren. Plutselig hopper det fram en fyr jeg aldri har sett før. Han til høyre på bildet. GUD SOM JEG SKVATT. Herlighet han holdt på å gi meg hjerteinnfark. Jeg visste ikke hvem han var, men han visste hvem jeg var. Siden jeg var der i fjor hadde jeg lagt igjen en liten hilsen i gjesteboka med bloggadressen min (reklame, hehe). Han har visst følgt med på boggen min med jevne mellomrom, haha! Ikke nok med at han skulle gi meg hjerteinnfark ên gang. Når vi hadde kommet opp fra utforskningen i den mørke kjelleren, gikk vi videre inn i Kirketeigen. Dette var midt på natta, så det var helt mørkt ute. Når jeg så ut døra, så sto han der også! Det var akkurat som i en skrekkfilm! Det var hjerteinnfark nr.2. 

Her sitter jeg og Simen i stua i kjelleren. Det var helt mørkt, men det ser lyst ut pga blitsen. Vi snakket om alt og ingenting, bokstavelig talt. Vi fortalte spøkelsehistorier til hverandre. Vi var filosofiske og snakket om gjenferd/ ånder, og vi begynte å diskutere om universet og hvor det hele startet. 

Når klokken var 4-5 på natta gikk vi en liten kveldstur i Kvam City, haha. Da ble Sivert med også 

Tenkte å skrive ”YOLO”, men det er jo så utgått på dato. Haha 

Et lite forsøk på hoppebilder, hehe.

Vi spilte også fotball. Jeg eide dem begge! 

Etter vi hadde fortalt spøkelsehistorier måtte vi selvfølgelig gå til kirka. 

Dagen etter var vi alle trøtte. Jeg holdt på å sovne ved frokostbordet. Hehe. 

Litt trøtt Sivert?

Karoline 

9 kommentarer

Siste innlegg