birthday celebration – sweet sixteen

Hei! I går feiret jeg bursdagen min på Milano sammen med gode venner. Det var utrolig koselig, men synd at noen ikke kunne komme. Skulle ønske man hadde bursdag to ganger i året, haha! Jeg inviterte mange av vennene mine som jeg gikk på ungdomsskolen med. Det begynte å bli en stund siden jeg hadde sett dem, og det var virkelig koselig at de kunne komme i går!

Mhea og Ingrid.

Jon Ivar.

Mhea og kjæresten hennes, Gaute. Han var så søt som hadde pyntet seg i skjorte og vest! Det pleier han aldri å gjøre. 

Ole Anton

Ingrid, meg og Oskar. Lenge siden jeg har sett Oskar, så jeg ble veldig glad når jeg fikk høre at han kunne komme!

Love is in the air!

Maggie og meg!

Fine folk!

Søte Oskar!

Etter jeg hadde spist middag med vennene mine, så dro jeg, Oskar, og Frøydis hjem til foreldrene hennes. 

De var så søte og stilte seg opp og sang til meg. Måtte bare filme dem, hehe.

Kjæresteparet!

18 kommentarer

Siste innlegg