siste dagen som 15-åring

Hallo! I dag har jeg ikke gjort noe spesielt. Jeg har vært på skolen, sett Top Model med Tim og hatt en spa dag. I dag er min siste dag som 15-åring. I morgen har jeg bursdag! Jeg gleder meg kjempe mye fordi jeg skal feire den med gode venner! Tenk om jeg kunne invitert alle bloggleserne mine og spandert pizza! Haha, det hadde faktisk vært veldig koselig og gøy! 

Jeg fikk denne videoen i dag av Наташа Ланская fra Russland! Ikke spørr meg en gang hvordan man utaler navnet, hehe! Jeg har ikke bursdag før i morgen, men jeg ble så glad når jeg så videoen. Tusen takk, du fikk meg virkelig til å smile. Bloggleserne mine er bare herlige 

Noen arkivbilder fra bursdagen min i fjor. Jeg feiret den 11.11.11 -for en fin dato! 

Meg og Martha 

Inga og meg  

Borghild, meg, Malin, Hilde og Martha 

18 kommentarer

Siste innlegg