tacokveld

Dere som har fulgt bloggen min en stund vet kanskje at jeg er ungdomsleder. I høyre sidemeny finner du en kategori som heter ”nordfjord/ ledere”. Der kan dere lese om leirer og ledersamlinger jeg har vært på. I går var noen av lederne samlet på tacokveld. Det var så koselig!

Først kom Sivert til meg. Har ikke sett han på evigheter! Vi lagde smoothie og snakket en stund før vi tok turen videre til ”Kyrkjestugu” som de kaller det. Der ble vi godt tatt imot av den glade presten vår! 

Sivert var tårende glad for å se meg, haha!

Jeg fikk en stor bamseklem av søte Ninni ôg! Jeg kommer til å se henne på fredag igjen da, hehe.

Det er så koselig å tenne lys, men det gjør vi så og si hele tiden på slike samlinger

Vi så også på bilder som ble tatt på leiren i sommer! Åhh, minner!

Michell kom og spilte piano for oss rett etter en lang togreise. 

Vi sang også noen av leirsangene. Sivert bare: – Åneei, nå kommer Caro til å synge hele bilturen hjem. Haha!

Sivert hadde rett. Jeg har leirsangene på hjernen. Det er noe jeg sliter med etter jeg har vært ên uke på leir!

Etter tacokvelden dro vi hjem til meg. Sivert var ganske fascinert over lydene marsvina mine laget. Hehhe, han kaller dem også rotter!

Vi skypet også med Kvam. Selvfølgelig måtte han gjøre narr av dialekten vår, haha. Vi prøvde også å øve på en prøve, men det var så kjedelig at det gikk ikke. 

14 kommentarer

Siste innlegg