oppskrift på smoothie

Hallo! I helga har jeg vært med Aebykier (som vanlig). Vi har sett Norske Talenter (som vanlig) og drukket masse smoothie (som vanlig). Haha. Nå tror jeg hun er lei meg. Hun sier at jeg er en person man går fort lei av når man henger for mye med meg. Noen av dere har lurt på oppskriften til smoothien jeg lagde, og den skal dere selvfølgelig få. 

I går måtte vi til butikken fordi vi var tom for de hemmelige smoothie ingrediensene våre.

Vi har også familiebesøk i helgen av onkelen min, Bjørn. Han har med seg hunden Humla. Skrev blant annet et innlegg om henne i 2010 som dere kan lese HER. Enda et innlegg HER.  I går tok jeg og Aebykier  henne med til butikken. Jeg hadde ikke hjerte til å forlate henne ute i regnet, så jeg tok henne med inn og satte hun opp i handlevogna. Haha.  

SÅ til den hemmelige smoothie oppskriften som ikke er så hemmelig lenger. Det du trenger til 2 porsjoner er:
2 bananer, 1 pose m/ frosne blåbær, 4dl druejuice og 400g vanilje yogurt.
Logisk nok skal du blande alt, dele bananene i biter (ta av skallet), ta oppi yogurt, druejuice og blåbærne. Slå på blenderen og that’s it!  

17 kommentarer

Siste innlegg