filmer jeg har sett i det siste

Trust: Dette er en film som minner hver enkelt person på hvor forsiktig man burde være på nett. Kort sagt handler filmen om en 14 år gammel jente som heter Annie Cameron. Hun feirer bursdagen sin og får en mac til gave. Hun begynner å chatte med en gutt som heter Charlie som utgir seg for å være yngre enn han egentlig er. En dag møter hun denne ”gutten” og får seg litt av et sjokk. Jeg gir filmen terningkast 4.

Insidious: Dette er en veldig overnaturlig film. Det er kult med masse overnaturlige effekter osv, men dette ble rett og slett alt for mye. Etter min mening er det veldig mye handling i filmen, og det skjer noe hele tiden. Jeg syns det ble litt for mye og det er nesten ikke pust i bakken i filmen. Terningkast 3 fra meg.

Red Eye: Denne filmen så jeg for 4-5 år siden, og jeg så den igjen her om dagen. Denne filmen har jeg, Aebykier og Frøydis så gode minner med. Hehe. Spennende film, og helt grei egentlig. Terningkast 3/4

Smiley: Det første jeg må si -for en kjedelig film! Viss dere har sett skrik-filmene så er det nesten akkurat samme opplegg. Terningkast 2.

The Texas Chainsaw Massacre: Dette er en nokså syk film med tanke på at det er sann historie. Helt grei film, men litt typisk skrekkfilm som er forutsigbar.

Titanic 2: En liten kort advarsel: IKKE SE DENNE FILMEN!!!! Jeg kan ikke sette ord på hvor tragisk den var. Den ødelegger Titanic historien helt. Filmen var mere morsom enn trist. Redigeringen var helt elendig og det var brukt green screen store deler av filmen. Plottet, statistene, skuespillerne, redigeringen, sammensetningen og… ja ALT var elendig. Denne filmen skulle ikke fått lov til å bli publisert! Kort sagt så handler filmen om at de lager en ny ”Titanic” hundre år etter den triste tragedien skjedde. Denne gangen er ikke problemet at de treffer et isfjell, MEN det er en tsunami som drar med seg et isfjell og treffer skipet. Etterpå kommer den en bølge som er større. Terningkast 1/2.

What To Expect When You’re Expecting: Denne filmen er ganske ny og kom ut i 2012. Cameron Diaz er med i filmen, som jeg har skrevet tidligere så digger jeg henne! Filmen var litt skuffende. Kan ikke si noe annet enn at den var kjedelig. Terningkast 3

Titanic: Denne filmen har nok de fleste av oss sett, og jeg ser den om igjen og om igjen. Jeg har sett den HVER DAG i to uker, nei jeg tuller ikke. Jeg elsker virkelig denne filmen. Selv om jeg vet hva som skjer så drukner jeg alltid i mine egne tårer på slutten. Det er så trist! Hver gang Titanic melodien kommer, så kommer tårene. Denne filmen anbefaler jeg til alle sammen. Dette er en film jeg aldri blir lei av og den er så bra. Jeg vet jeg er streng på å gi terningkast, men Titanic fortjener virkelig terningkast 6.

13 kommentarer
    1. Senerja A.H: Det skjer SÅ mye at jeg ikke orker å liste opp alt en gang. Håper det er greit at jeg bare kopierer sånn kort fra IMDB:

      ” A gripping story of a family in search of help for their son, Dalton, who fell into a coma after a mysterious incident in attic. Little do they know that there is much more to this endless sleep than meets the eye as they explore the paranormal, and rediscover the past; the key to getting their son back once and for all. Written by David Murray Arthur

      The teacher Josh Lambert and his wife Renai move with their three children, the boys Dalton and Foster and the baby Cali, to a big house. When Dalton is exploring the attic, he falls from the ladder and hits the head on the floor. On the next morning, Dalton does not wake up and stays in coma, but the doctors are not able to diagnose his problem. Three months later, weird things happen in the house and Renai sees apparitions. She is sure that the house is haunted and convinces Josh to move to another house. Sooner Renai sees ghosts in the new house and Josh does not believe in his wife. But his mother Lorraine tells him that she had also had a vision of a fiend in Dalton’s room. They invite the medium and Lorraine’s old friend Elise Rainier, who brings her team of ghost hunters Specs and Tucker to investigate the supernatural phenomenon. Elise explains that Dalton is a traveler with the ability of leaving his physical body and travel in astral projection. Now his spiritual body is lost in a place called Further that is not for the living and entities are gathered trying to get inside his empty physical body. Among these entities there is a demon that needs Dalton’s body to cause pain to the others. Further, Lorraine discloses that Josh is also a gifted traveler and must seek out Dalton in Further and bring him back. Written by Claudio Carvalho, Rio de Janeiro, Brazil

      The Lambert family move into a new home. Little do they know that the house is haunted. The next morning, Riene puts her books on the shelf. A few minutes later the books fall off the shelf on their own… The baby monitor says it all, the demon takes over an innocent child. Written by Insidious ”

    2. OMG! Gir du Insidious samme score som Red Eye! HAH! Sjukt! Det er den beste skrekkfilmen på lange tider. Og til din informasjon så er Titanic 2 laga av et selskap som er kjent for å lage ekstremt lavbudsjett og dårlige filmer, kun for å tjene penger på folk som leier feil film osv.

    3. hahaa, tørr ikke å se på skrekkfilm, så pyse som jeg er 🙁 men var det snakk om at viagogo.com/no var en falsk side? har vurder å kjøpe en 1D-konsertbilett der fra..

    4. Jeg har hørt om Titanic 2 og jeg har hele tiden vært klar på at jeg ikke skal se den, elsker den orginale titanic og ingenting skal få ødelegge det. Selv syntes jeg The Texas Chainsaw Massacre er utrolig bra, men så liker jeg virkelig godt forutsigbare, gode skrekkfilmer 🙂 Hver sin smak. De fleste av filmene har jeg ikke sett.

    5. Pim: IKKE KJØP FRA DER. Det må du ikke gjøre. Dette er ikke en ekte side. Det er KUN billettservice som selger billetter, og det er dessverre utsolgt..

    6. Åååh! jeg vet! satt oppe med en vennine fra kl.07:30 igår, også ble vi “kastet ut” fra siden, så nå har ikke vi billetter :'(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg