jørund i bygda

Hei! Jeg glemte å fortelle dere at Jørund var i bygda i helga. Han kom helt fra Ski og hit som er ca 4 ½ t med tog. Han var på halloween fest, så han møtte meg dagen etterpå. Begynner å bli lenge siden jeg har sett han! Dere husker kanskje at jeg var hos Mhea, men hun ble dårlig, så jeg dro å møtte Jørund alene.

Som vanlig var Jørund forsinket, så jeg ventet alene en gooood stund (som alltid). En gammel lærer av meg kom tuslende forbi, så han stoppet opp og snakket med meg. Haha, alltid koselig det!

Når jeg møtte Jørund jeg bare -HVA HAR SKJEDD MED TRYNET DITT?! Da var det rester av halloween-sminken, men det så ut som han hadde vært i en slosskamp! Slik så sminken hans ut:

Bygdas beste hamburger finner du på Statoil. Hva skjer med at de har fjernet alle benkene? Måtte sette meg i grøfta for å spise. Fin utsikt til trafikken da, haha, neida.

Så gikk vil til Mhea, selv om hun var syk. Stakkars jente. Hun ga oss flere jeg-vil-ha-dere-ut-HINT

Mhea ryddet rommet sitt til jeg skulle komme, men dagen etter jeg har vært der ser det slik ut:

Sjekk hårstrået til Jørund som stikker ut. Haha.

Til slutt syntes vi så synd på Mhea at vi gikk. Akkurat på dette bildet så ringte mamma.

7 kommentarer

Siste innlegg