fredagskvelden med maria og malin

Hei! I kveld har Malin vært på besøk hos meg og Mhea. Som sagt i forige innlegg så tilbringer jeg helgen min i hybelen til Mhea. Vi har blant annet sett på Norske Talenter. Jeg hadde virkelig forventet at Voe og jentene hennes skulle gå videre. De var mine favoritter og var virkelig flinke. Det skjer alltid noe uforventet. Ellers i kveld har Mhea spilt gitar for oss og synget. Jeg og Malin er kort sagt tonedøve begge to, men det gjør ikke noe. Det stopper ikke oss i å synge, haha. Sangvideo? Bare glem det.

Malin

Mhea og meg

Woop, wop!

Vi dro til Statoil rundt 12-tiden sammen med Daniel fordi han skule kjøpe brus. Daniel bor i samme hybelhus som Mhea. Må si vi var veldi sexy når vi gikk til Statoil. Mhea med ku-pysjbukse og meg med joggebukse og ankelsko. Fin kombinasjon, haha.

Ha en god natt videre, blogges!

9 kommentarer

Siste innlegg