en sang som har havnet i glemmeboksen

Hallo! Er det noen som husker denne sangen? Hardly Hurts At All av Maria Arredondo. Jeg har ikke hørt denne sangen på år og dag. Plutselig synger Maria den på skolen! Hun er en vennine av meg som også er kjent som klassens sangfugl, hehe. 3 år tilbake om jeg ikke husker feil, så var dette favorittsangen min. Jeg elsket den, og hørte på den hele tiden. Minner  

Når jeg først har nevnt Maria i innlegget. Fredag fikk vi opplæring i fotostudio på skolen. Nå har vi endelig ”serfikatet” til å bruke det som lærern vår sier. Gleder meg masse til å ta mange bilder i studio. Fredag tok jeg bilder av Maria i studio som dere ser under her. Det var jo bare SÅ kult! Når det kommer til fotostudio, så liker jeg meg best å være bak kamera. Gjerne les innlegget Maria har skrevet om meg HER

Noen som husker denne sangen?

14 kommentarer

Siste innlegg