bestilt nyttårsantrekk

Hallo! Jeg hater virkelig at toppbloggere blogger så mye om Nellyklær. Jeg falt virkelig PLADASK for en kjole jeg bare måtte ha! Jeg kunne ikke vente ett sekund fordi jeg var redd størelsen min skulle bli utsolgt, haha. Jeg bestilte meg en kjole og pumps som er 15.5 cm!! Da blir jeg kjempe høy. Noe dere kanskje ikke visste er at jeg forguder høye folk, og skulle ønske jeg var høyere selv. Dette antrekket kommer jeg til å bruke nyttårskvelden. Jeg gleder meg masse allerede.


(Med disse pumpsa blir jeg 1.83, WOPWOP!!). Regner med dere legger merke til skrivefeilen min på bildet. Hehhe. La ikke merke til det før jeg hadde postet bildet, og latskapen min er for stor til at jeg orker å redigere hele bildet på nytt. Sorry. Kjolen finner du HER og skoene HER

28 kommentarer

Siste innlegg