fredagstur

Hallo! Først vil jeg bare ønske alle sammen en riktig god helg! Akkurat nå sitter jeg i sofaen, spiser pizza å ser på Norske Talenter med stefaren min. Vi planlegger å ta en tur til Lillehammer i morgen, men hva jeg skal der, vet jeg ikke. Haha.

Jeg har hatt så vondt i hodet på skolen i dag! Føltes virkelig ut som at noen sto og banket meg i hodet med en hammer. Jeg syns ikke det blir noe bedre av å ligge i senga å se på tv, men det som hjelper er.. frisk luft! Jeg og Sjøna, som er hunden til Aebykier tok oss en liten gåtur! Alltid koselig det

Meg og Sjøna

De fleste på min alder hører nok på musikk om de er ute og går slike turer. Ikke jeg. Jeg liker å ha det helt stille og bare tenke! Hehe. Liker også best å gå alene, men å ha med Sjøna går greit.

Vakre kyr

Ja….. her ser dere..Ødeby… jeg mente Kvam.

Følte meg veldig populær når alle kom for å se meg! Hahahha

12 kommentarer

Siste innlegg