overnatting og togtur

Hallo! Nå sitter jeg på toget på tur til Oslo! På toget møtte jeg Jørund som jeg ikke har sett siden sommerferien. Fra Oslo, så skal jeg selvfølgelig videre til Sarpsborg. Det blir gøy og se Anh igjen! Har heller ikke sett henne siden sommerferien. 

I går kveld hadde jeg det nokså koselig med vennene mine. Jeg overnattet også hos Siri. Fikk låne verdens deiligste pysj av henne, haha! Vi så en film (eller var det serie?) før vi la oss. Når vi våknet dro vi til Statoil og kjøpte en STOR burger. Det var verdens beste frokost. Vi så også skrekkfilm tidlig på morgen. ”Behind The Mask”, super dårlig film, terningkast 1 fra meg! Bildene under er fra twitteren til Siri. Dere kan følge henne HER.

Her er et bilde før vi skal ut i offentligheten. Måtte låne klær og sko av Siri (og lillesøstra hennes). Mista forresten buksa når jeg sykla, hehhhe. 

Frokosten vår 

Nå skal jeg og Jørund spise kylling og ris, haha. Jørund elsker mamma siden hun har laget mat til han også 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg