film/ spillekveld med bestegutta

Hallo! I dag har jeg møtt Frøydis! Vi var en liten stund hos Aebykier, men det gikk ikke lange stunden før jeg måtte dra. Jeg, Stig og Torgeir har lenge planlagt en filmkveld. Plutselig ringer Torgeir og sier at bestemora hans står utenfor huset mitt for å hente meg! Det var koselig gjort. Alle bestemødre er så søte! Det ble en film/ spillekveld med bestegutta mine, Torgeir og Stig 

Tror vi brukte ên time på å finne ut hvilken film vi skulle se. Jeg og Stig har nokså lik filmsmak mens Torgeir elsker gamle filmer (noe jeg hater…). Til slutt ble det skrekkfilmen The Texas Chainsaw Massacre. Noe som skremmer meg er at det er sann historie!

Nuss og puss fra bestekompisen 

Stig og Torgeir

Torgeir har fått hjemmekinoannlegg. Jeg er så misunnelig!

”Den, eller den filmen???”

We’re sexy and we know it!

Noe godt å knaske på 

Her leker de swag.. Hater virkelig ordet ”swag”.

Torgeir prøver Lee jakka mi.

Stig. HAHAHHA, HOLDT PÅ Å DØ AV DETTE BILDET. Pukkelrygg 

Bestemora hans er så søt. Se hva hun kom med til oss! 

Vi spilte også Fifa. Har alltid trodd at det var et kjedelig spill, men det var jo kjempe gøy! Haha, ble skikkelig engasjert og ropte osv. Knuste Torgeir noen ganger. Vi spilte også et annet spill, men husker ikke hva det heter. 

Hva har dere gjort i kveld? 

12 kommentarer

Siste innlegg