fredagskveld

Noe du lurer på? Spørsmålsrunde pågår HER.

Endelig er det fredag! TGIF sier jeg bare. Gleder meg til å sove lenge siden jeg har fått utrolig lite søvn denne uken. Jeg kan virkelig ikke huske sist gang jeg var sosial på fritiden. Ikke bra, ikke bra! Jeg vurderer og ta meg en tur til Lillehammer i morgen. Jeg må komme meg ut av denne lille bygda, haha! Skal, skal ikke? Tror jeg drar! Haha, da er jeg nok på Strandtorget rundt 13-tiden. Da vet dere det! 
Noen som så på Norske Talenter i stad? Elsker programmet, virkelig! Tror jeg skal ta meg en tur dit i finalen. Jeg har jo vært der to ganger før, og vil gjerne dit en gang til! 

Slik ser jeg ut hver fredag. Jeg kommer rett fra skolen, og hopper inn i pysjen og daffer hele dagen. Er også veldig glad og løper rundt og roper ”TGIF!!”. Neida, joda, nnjoda.  

Tidligere i dag på skolen. Det var SYKT kaldt (minusgrader) og lærern tvingte oss ut for å ta bilder. 

Siri er twitter addicted

Helene. Mediafolk vettu. Du ser de alltid med kamera

Klassen min. Om dere skulle lure, så har vi ikke Mac fordi skolen vår er fattig..

Husker dere høstbildene jeg postet i forige innlegg? Vi skulle lage en kollasj av dem, og slik ble min: 

12 kommentarer

Siste innlegg