anh og meg som små

Hei! På bildet under kan du se meg og Anh som små unger! Som jeg husker var vi veldig rampete, og vi var alltid med hverandre. Du så meg aldri uten henne i barnehagen, og ikke omvendt. Vi kunne krangle noen ganger (eller ofte). Jeg husker jeg hatet at hun fikk mer oppmerksomhet enn meg. Husker en dag vi nesten hadde lik genser, så fikk hun mer oppmerksomhet av genseren enn det jeg fikk! Da satt jeg på fanget til barnehagetanta og furta husker jeg. Selvfølig ville Anh sitte på fanget hennes også, men jeg ville ikke la henne. Da var det en ny krangel! 
Det var noe vi spiste utrolig mye av. Det var nesten bare det vi spiste. Steiner. Ja, vi satt og spiste småsteiner hele dagen! Minner  

Anh til venstre, og meg til høyre. Bildet er tatt på starten av 2000-tallet!

Slik ser vi ut i dag. Åå, vi har blitt så store. Hahah.. som tiden flyr!

Forresten så har jeg lagt ut en videoblogg på fanpagen min på facebook. Gjerne følg bloggen min der. Du finner den HER 

8 kommentarer

Siste innlegg