min aller, aller, aller siste jobbdag

Hallo! Så lite blogging det har blitt helgen, men har vært litt opptatt med det bloggere pleier å gjøre. Sove og spise. Men dere! ! er jeg ferdig med å jobbe hos Sinclair. Jeg har jo jobbet der store deler av sommeren og fått litt erfaring som er bra og ha med seg videre. Har funnet ut at resturang/ cafê/ kro er noe som ikke passer meg, og jeg har heller ikke interesse for å jobbe med det. Viss jeg skal ha en sånn liten jobb, så vil jeg jobbe i en klesbutikk eller skobutikk. Kanskje jeg tar meg et friår etter vgs? Kanskje, kanskje.

Min siste jobbdag gikk kjempe greit og fort. Jeg hadde store deler av tiden gøy med de som jobber der. Møtte også lesere, flere faktisk! Motiverte meg til å blogge når de sa de vakreste ting til meg! Gjerne send meg bilder på mail som dere tok ([email protected]), det er alltid koselig og ha! 

Nå slepper jeg å gå i hestehale. Yess, haha, noe av det verste jeg vet.

”I’m sexay and I know it”   

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg