outfit: første skoledag på vgs

Hei! I går dro jeg fra Sarpsborg og hjem til Kvam. Jeg hadde første skoledag på vgs i dag, og det gikk jo greit! Har ikke helt følt at det har vært ferie siden jeg har jobbet så mye, men, men. Var ikke helt i humør til å stå opp tidlig heller. Hadde ikke skadet med litt lengre ferie? 

Jeg håper alle har hatt det fint på sin første skoledag for dere som startet i dag! Fikk en mail av noen nervøse jenter som skulle starte på ungdomsskolen, men jeg skal love dere at dere er ikke de eneste som var/ er nervøse. Det pøsregnet på slutten av dagen, og vi sto en stund og ventet på bussen. Heh, jeg var både trøtt, sliten, kald, sulten og allerede litt skolelei på min første skoledag. Hahha! Men det går nok bra, og blir nok gøy når vi først begynner. Jeg går media til dere som ikke visste det.

Cardigan: h&m  –  sko: Jeffrey Campbell  –  shorts: Gina T

Slik så jeg ut når jeg kom hjem, våt og kald...

Jeg er også fornøyd med klassa mi! Jeg savner den gamle klassen fra ungdomsskolen + lærerne. Men jeg er fornøyd med min nye også. Jeg har blitt kjent med nye folk i dag også, men jeg er så dårlig på å huske navn. Ble kjent med en søt jente som heter Janne! Hun leser også bloggen min ^^

10 kommentarer

Siste innlegg