bilder som ikke er publisert

Hallo! Jeg våknet akkurat fra 3 timer med powernap, deilig! Skal se filmen Orphan (for tredje, eller fjerde gang…) før jeg legger meg igjen. Tenkte å vise dere noen bilder som jeg ikke har publisert fra min lille ferie til Sarpsborg. Hhehe 

Meg og Anh på bussen. Husker dere at vi hoppet på en random buss og gikk av på et helt tilfeldig sted? Se bildene HER

Her er et bilde fra Sverige. Her sitter vi på en cafe i Svinesund. 

Vi var helt alene på bussen 

Moneyyy $$$$$

Elsker sko! Spesielt høye hæler som folk ikke skjønner det er mulig å gå i, hehe 

Her er jeg i Oslo. Jeg og Frøydis spiste middag hos Nina, søstra til Frøydis. 

Vi var også på Storbyen hver dag for å kjøpe mat, hehe. Er faktisk nabo med kjøpesenteret som er nokså farlig for meg!

Var ikke disse bare såå søte? De ble dessverre ikke med hjem. Jeg måtte sette ned foten og innse at sommeren snart er over.

Noen som vil se innkjøp? 

Thumbs up for dagens shopping!

Hele Skopunkten hadde ”ta 3 par, betal for 2”. Anh gikk litt bananas der!

$$$$$$

Katten til Mimi som heter Nun. Helt syk katt og umulig og kose med. Plutselig så bare angriper den folk, og den knurrer som en hund, OG freser av ingen grunn! Alle er redd han, haha. Plutselig kan han ha store humørsvingninger i perioder, han koser litt, også freser han i neste øyeblikk å prøve å klore/ bite deg..

Anh har desverre ikke blogg lengre. En dag bestemte hun seg for å bare slette bloggen sin uten grunn, haha.

Anh prøvde skoene mine og ble sykt høy! Hun kunne ta i taket, HAHA! Finn en feil på bildet (tips: vinduet)


Vi blogges! 

8 kommentarer

Siste innlegg