bleking og farging

Hei! I går natt sov jeg hjemme hos pappa og ikke hos Anh. Tidligere i dag så tenkte jeg skulle ta bussen og besøke bestemor. Når jeg gikk gjennom McDonalds og skulle til bussterminalen fikk jeg øye på Anh og Tanja. Anh var nesten på gråten fordi hun hatet håret sitt. Det viste seg at i går kjedet hun seg og bleket/ farget håret midt på natten! Hun gjorde det til og med selv. Da er man nesten dømt til å mislykkes! Det endte opp med at jeg var en reddende engel og avlyste planene mine og ble med Anh hjem for å bleke og farge håret hennes. Planene ble ikke endret med Mimi (bestemor) siden hun er naboen til Anh, haha 

Håret hennes var svart, men under var det bare oransje (!!)

Tanja  

Anh var utrolig skeptisk til å la meg få røre håret hennes. Jeg turte ikke å si at jeg aldri har gjort noe lignende som dette før, haha, men det finner hun ut nå. Jeg bare smilte og sa det kom til å bli fint om jeg fikk gjøre det. Hahah!   

Da var det bare å dra hjem og sette i gang!
 

Begynner å bli litt ginger nå ja, heheh   

Hhaahha, syns det var litt morsomt å ”forme” håret hennes. 

Mens vi ventet, så spiste vi masse jordbær!

Ble til slutt litt lei av å kun spise jordbær og sukker, så vi laget smoothie!

Slik ble det etter første bleking! Det ble faktisk nokså jevnt. Haha, jeg må ha skills?! Tulla. Lignet litt på Foki eller hva?

…… Eller Pippi Langstrømpe?

Slik så lårene mine ut etter farging. Til gjengjeld fikk jeg evig ære, wuhuu! 

Slik ble resultatet. KJEMPE FINT. Det ser litt ujevnt ut på bildet pga blits og lys. Men det er enda finere i virkeligheten. Jeg gjorde en god jobb!! Jeg likte det så godt at jeg skal gjøre akkurat det samme selv, men jeg må bare vente et par måneder. Håret mitt trenger virkelig en pause før jeg begynner på noe nytt  

14 kommentarer

Siste innlegg