dagen min i ski

I går var jeg i Ski som sagt. Dagen startet med at jeg løpte til toget som en galing. Når jeg løp ned en laaang bakke, så jeg toget komme. Løp så fort med de 13cm høye hælene mine at jeg fikk ny hårsveis! Hahha. Til slutt så kom jeg til Ski, men var helt alene, haha! Da dro jeg til Storsenteret og kjøpte slush, og snakket med noen blogglesere. Det var koselig! Jørund dukket opp til slutt ,og da dro vi på shopping siden han trengte nye klær! 

Jørund kalte denne dagen ”Den Offisielle Caro-dagen”. Det gikk ut på at jeg fikk bestemme hva han skulle prøve/ kjøpe. Fikk en gyllen mulighet til å se han i singlet og skjorte, men det var ikke helt Jørund-stil.

Oreokake som Jørund spiste. (Jeg er på diettveddemål….)

Til Elkjøp og kjøpe ny mobil

Hahha, fint smil!

Dette er lille søte Andrea! Lillesøstra til Jørund. Her er vi på Skeidar og ser på interiør, haha, voksent. Kjørte også heisen opp og ned, også satt vi i massasjestoler i ên time 

Fikk også se det nye huset som han har flyttet til. Hagen var utrolig fin, det var på en måte tre etasjer med hager. Spiste også middag med familien hans, og det var kjempe koselig. Vi spiste stekt laks, også noe sushi lignende saker. Det smakte supert! Hele familien hans (som jeg har skrevet før) er bare super-duper-koselig!!

Andrea var skikkelig ivrig på at jeg skulle ta bilder av henne! Kunne ønske jeg hadde en slik søster   

Hun viste meg hvor mye hun har fingerheklet. Hun og venninna hennes har planer om å ta verdensrekorden!

Vi var på kino   

Ski Storsenter   

Dagens antrekk: body: BikBok  –  bukse: VeroModa  –  sko: Jeffrey Campbell
(Brukte også en denimjakke)

6 kommentarer

Siste innlegg