møtte leser i sverige

Hei! Jeg og Anh dro til Sverige i dag. Hvordan er det mulig at jeg brukte over 3000kr på under en time?! Det var kun ên time til Nordby stengte, og jeg måtte selvfølgelig innom alle butikkene. Haha, jeg rakk ikke en gang å prøve noe av det jeg kjøpte.

En liten søt jente kom løpende bort til meg og Anh. Vi fikk til og med klem av henne, og hun spurte så pent om hun fikk ta bilde med meg. Selvfølgelig fikk hun det! Det er bare koselig, og jeg møter alle leserne mine med et smil. Jeg må være en heldig blogger som får ha så herlige lesere!   

7 kommentarer
    1. Jeg møtte deg i sarpsborg på Mandag!! Sett deg så mange ganger, men har aldri tørt å gå bort til deg…Tørte egentlig ikke nå heller, men følte meg litt dum som sto og stirra på deg, så da valgte jeg at denne gangen skal jeg gå bort å hilse på deg!
      Jeg skulle ønske jeg fikk tatt bilde av deg, men ja..jeg er ganske så pyse så jeg tørte selvfølgelig ikke å spørre..hahha!
      Gjerne kom til fredrikstad/sarpsborg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg