godt og endelig være i byen!

Jeg kan ikke beskrive hvor godt det er å være i byen. Jeg kan faktisk SE mennesker ute, vanligvis så er jeg ikke vandt med det når jeg er i bygda (Kvam). I hele sommer har jeg vært hjemme på landet og sett på sauer… Neida, men jeg har jobbet, så jeg har ikke fått dratt noe sted. 

Dagen startet med at jeg tok toget tidlig fra Oslo til Sarpsborg. Når jeg kom frem, så var det inn med kofferten, pusse tenner og ut døren for å møte Anh og Tanja. Ble overlykkelig for å se Anh, og det er en stund siden jeg har sett Tanja ôg! Vi gikk rundt og tittet i butikker, så jeg har ”forberedt” meg til shoppingturen i morgen. 

Hehhe, tenkte bare å si ifra til dere Beliebers som ikke vil bestille JB hettegenser på nett, så fins den i gågata i Sarpsborg.

Ikke nok med hettegenser, men joggebukse også. Anh nekta meg å kjøpe noe av det, haha, hun syns det var Harry.

Møtte også en utrolig koselig leser i byen. Hahha, i ettertid sa jeg til Anh at hun hadde verdens kuleste vest. Anh: Jeg håper det ikke var lange ermer på den. Caro: Selvfølgelig var det ikke det, det var jo en vest! Skal si vi brøt ut i latter. Joda, vi har litt dårlig humor  

Crazyyy    

x2!

Random XD XD

Noen som har tenkt over at gamle folk går ofte slik med hendene? Koselig par var de, snakket litt med dem. De ville ta bilde osv, syns det er så koselig når du bare snakker med noen helt random folk på gata.

Vi var også på kino. Kan bare ikke vente til Tina og Bettina The Movie kommer!    

Dagens flause: Når vi tar slike bilder, så bruker vi alltid selvutløser selvfølgelig. 
Caro: Anh, du må bøye deg litt lengre ned… nei opp…litt ned…opp…ned

Det hadde visst stått en mann i andre etasje og sett på oss hele tiden. Han brøt ut i latter! Vi ble så flaue at vi løp bort med en gang det forteste vi kunne. Hahha.  

Her har vi en liten photoshoot i hagen til pappa. Hahha    

”Anh, ser det dumt ut om jeg løfter opp blomsten?” 

Vi blogges    

9 kommentarer

Siste innlegg