plans

Hei! Denne sommeren har jeg nesten bare jobbet. Så NÅ (fra og med i morgen) har jeg teknisk sett ferie. Da er det ikke mer jobbing på meg før skolestart. Da skal jeg vekk! Planer frem til skolestart:

 Lørdag: Jobbe   
 
 Søndag: Da hopper jeg på 12-toget til Oslo. Da skal jeg overnatte hos Frøydis siden hun bor der. Blir nok kino, dra ut       og spise og rett og slett kose oss! Har ikke planlagt så mye, men vi tar det når jeg kommer.      

 Mandag: 9-toget til Sarpsborg. Drar så til Fredrikstad med Anh, så drar vi videre til Sverige. Harrytur. Da skal jeg           kjøpe nytt objektiv!

 Tirsdag-Torsdag: Så langt har vi ikke kommet med planlegging, haha. Anh snakket noe på at hun skulle ta meg med     en plass, men fulgte ikke så godt med når hun snakket så mye og fort. Hahhha. Hun har også lovet å ta meg med på       kino! (Egentlig omvendt…)

 Fredag: Drar 10-11 tiden med tog til Ski. Da skal jeg møte Jørund! Han bor jo i Ski nå som sagt. Der blir jeg til natt, så     tar jeg nok det siste toget til Særp. 

 Lørdag: Ikke planlagt.

 Søndag: Da drar jeg hjem til bygda. Mandag er min første skoledag på vgs. Gruer meg litt, vil ha lengre ferie. Haha

Jeg pakket til og med ferdig forige uke fordi jeg gledet meg så! 5 dager borte, og 5 par sko 

                      Ting som bare må være i sminkemappen, eller sminkemappen           

Hva skal du gjøre resten av sommerferien?   (Jeg må nok pakke med pumps og kjole og.. vi blogges!)

6 kommentarer
    1. Min siste sommerferiedag i dag. 🙂 Jeg flytter til skolen min imorra ettersom jeg skal internatskole. Har lengre ferier enn vanlig da.. som til neste år får jeg sommerferie den 8 juni. 🙂 Kos deg med den siste tiden av smmerferien og lykke til på vgs!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg