jeg er på diett!

JA, nå har jeg startet på diett! Det er et veddemål mellom meg, Frøydis og Aebykier. Og jeg kan IKKE tape. Dere aner ikke hvor vanskelig det er å holde seg unna godteri! Men jeg skal holde ut en stund! Slik er kontrakten vår:

KONTRAKT! 

I denne kontrakten har vi følgende regler:
 Små porsjoner, men ofte. MAX 5
 Spise for å miste sult følelse, ikke for å bli mett.(metthetsfølelse=neinei)
 Ingen godteri, hold dere unna mat med mye sukker. Eks: yougurt, vaffler, syltetøy, is, brus. Generelt mye sukker.
 Hold dere unna salt. Ikke ekstra salt på mat! 
 Gå minst 40 min hver dag, om ekstra energi. Gjør 50 situps. 
 Istedenfor bil og kolektivtrafikk som framkomstmiddel, bruk beina. 
 Drikk masse vann. 2 liter dagelig. 
 Hold deg unna hvete om mulig. Velg heller grove produkter.
 Små posjoner ris(dette gjelder deg aebykier)

Vil du ende opp alene? Feit og ensom?- Nei vi skal være sterke å stå sammen! 

** Den som dropper ut av denne kontrakten må: SKRIVE PÅ FACEBOOK. – ”JEG ER EN STOR FEIT LOOSER SOM IKKE KLARER Å VÆRE SUNN. JEG KOMMER TIL Å ENDE OPP ALENE, MIN ENESTE VENN ER MINE 40 KATTER.” 

-Dette må gjentas en gang i uken i løpet av en måned. 
Altså 4 ganger. 

Denne kontrakten gjelder: Aebykier, Caro og Frøydis.

Denne kontrakter gjelder også som følger: – 100% ærlighet

Belønning: Vinneren får evig ære, og valgfritt klesplagg (på salg under 200-lappen)

LYKKE TIL! 

22 kommentarer

Siste innlegg