de to siste dagene

Hei! Det er jo to dager siden jeg har oppdatert bloggen jo, hehe. På desse to dagene har jeg blant annet hatt besøk av Torgeir. Vi har vært all around Kvam som vi kaller det, haha. Blant annet spiste vi på mat på Statoil, deretter spiste vi på Venezia og deretter spiste vi hos meg. Ja, food lovers! Vi hadde skrekk-filmkveld. Vi begge elsker skrekkfilmer, og vi så de to nyeste Halloween filmene. 

Torgeir og den fire meter brede rompa hans tar all plassen!

Her spiser jeg nattmat med Ylva, Aebykier og Frøydis. Aebykier og Frøydis er på nye eventyr rundt omkring i Europa akkurat nå, så jeg vil ønske de en fin tur sammen. De dro fra her klokka 3 i går natt, så jeg fulgte de til Sinclair (der jeg jobber), også tok de bussen fra der. Siden jeg da først var ute, så gikk jeg en laaang tur med hunden til Aebykier i regnværet midt på natta. 

I dag var jeg hos Borghild, og etterpå var hun hos meg! På bildet har hun stjålet skoene mine + tissa på seg.

HAHAHA

Vi spilte Buzz! Og noe utrolig skjedde -JEG VANT! Jeg er jo alltid den som taper…

En søt leser har tegnet meg! Bloggen hennes finner du HER

Siden noen lurte på om jeg kunne legge ut bilde etter jeg hadde farget det mørkt igjen

En video til alle dere asians! Hahah, dere kommer til å DØ av denne videoen. Jeg kjenner meg igjen i så mye!

8 kommentarer

Siste innlegg